Aykut DEMİR

Aykut DEMİR
@Aykttt
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor. Şükrü ERBAŞ
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herşey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?
"Bazen hakikat vahşidir, insanların arasına salıvermeye gelmez. "
Layık olmayana yapılan iyilik körün odasında lamba yakmaya benzer.
Taşımayı bilmeyen herkes??? Sevgi bile yük olur acemi yüreklere