İnsanın içi kaynarken acı yaşanamayanlarla, yaşanması mümkünken yaşanamayanlarla, gözleri sadece yaş değil, aynı zamanda kanda ağlıyor. Dudakları sussada gönlü kanamaya devam eder. Zaman,tek hekimdir bu acıya. Ama ağrı kesici vermez, aksine dağlar...