Ayşe Dilek Tekman

Ayşe Dilek Tekman
@Ayse_dilek_tekman
Sabrın makamında “ن” mu sandın kendini️...?! #40961725
“Ben yalnızım diye bağırırken, sen yeteri kadar kalabalıktın.”
“Dememiş miydim bir gün rastlaşırız diye dar bir sokakta Kedilere özgü kimsesizlik hiç yakışmamış sana. Ben seni böyle bırakmamıştım, eteğinden hüzün savruluyor her yana. Dalından erken koparılmış meyve gibi, sen de tutunamamışsın hayata.” Yıldırım Kerem Çambel
Kadın Erkek İlişkileri
Ayşe Dilek Tekman
“Ben yalnızım diye bağırırken, sen yeteri kadar kalabalıktın” ne kadar güzel bir söz
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·258 syf.·
2024 33. kitabı
Her insanın içinde çatışan bir iyi ve bir kötü kurt vardır diye başlayan ve "hangi kurdu beslersen o kazanır" diye biten çok bilindik bir hikaye vardır ya. Hah! İşte bu roman tam tersini iddia ediyor. Bir iyi insan vardır bir de kötü insan. "Hangisi kurdu beslerse o kurdun kaderidir." Jack London hikayeye, bizi sert doğa koşullarında hem insanın hem de yaban hayvanlarının yaşam mücadelesinin arasına atarak giriş yapıyor. Sonra Beyaz Diş'in doğuşundan gözünü açışına, hayatta kalma içgüdüsünden insanları tanıyışına, acı deneyimlerinden aidiyet duygusana kadar hayatını bölüm bölüm bizlere anlatıyor. London bize Beyaz Diş'i sanki bir çocuğun dünyayı algılayışındaki o saflığı tadında aktarıyor ki bunu çok sade dilde ve olay geçişleri okuyucuyu zinde tutacak şekilde yapıyor. Belki size gülünç gelecek diyeceğim şey ama ben Beyaz Diş'i, hikaye akarken hep Zeze'ye benzettim. Hayatımda geç okuduğuma en üzüldüğüm kitaptır Beyaz Diş! Keşke herkes en geç yirmisine kadar okumuş olsa.
Beyaz DişJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202095,7bin okunma
Ayşe Dilek Tekman isimli okura yanıt verildi
Ayşe Dilek Tekman
Mustafa ilk kez duydum çok iyi gerçekten 🧚‍♂️ ve tabii çok doğru
10/10
·258 syf.·
2024 33. kitabı
Her insanın içinde çatışan bir iyi ve bir kötü kurt vardır diye başlayan ve "hangi kurdu beslersen o kazanır" diye biten çok bilindik bir hikaye vardır ya. Hah! İşte bu roman tam tersini iddia ediyor. Bir iyi insan vardır bir de kötü insan. "Hangisi kurdu beslerse o kurdun kaderidir." Jack London hikayeye, bizi sert doğa koşullarında hem insanın hem de yaban hayvanlarının yaşam mücadelesinin arasına atarak giriş yapıyor. Sonra Beyaz Diş'in doğuşundan gözünü açışına, hayatta kalma içgüdüsünden insanları tanıyışına, acı deneyimlerinden aidiyet duygusana kadar hayatını bölüm bölüm bizlere anlatıyor. London bize Beyaz Diş'i sanki bir çocuğun dünyayı algılayışındaki o saflığı tadında aktarıyor ki bunu çok sade dilde ve olay geçişleri okuyucuyu zinde tutacak şekilde yapıyor. Belki size gülünç gelecek diyeceğim şey ama ben Beyaz Diş'i, hikaye akarken hep Zeze'ye benzettim. Hayatımda geç okuduğuma en üzüldüğüm kitaptır Beyaz Diş! Keşke herkes en geç yirmisine kadar okumuş olsa.
Beyaz DişJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202095,7bin okunma
Ayşe Dilek Tekman
Bence bazı kitapların zamanı vardır hocam eğer öncesinde gelirse sıkılır derin manayı göremezsiniz🧚‍♂️