Tutkularımızı;düşüncemizi,değerlerimizi,yaşam mücadelemizi yönlendirir ve iyi kullanıldığında bir bilgelik içerirler. Ancak kolayca yoldan çıkabilirler,çoğu zaman da olan budur. Aristo’nun da gözlemlediği gibi sorun duygusallıkta değil, duyguların ve ifadelerin uygunluğundadır.
“Duygusal mesajların yüzde doksanı ya da daha fazlası sözsüzdür.”
“Az şeyler çekmemişsin sen,küçük!”dedi fakat her şey geçer.Her şey unutulur.Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazda kalender olmalıdır.”