" Aşık iki kaşının arasında dünyanın bütün düğümleri önce bağlanmış sonra açılmış,görmüş geçirmiş,kavrulmuş yanmış,ancak ondan sonra ayakta kalmışlar gibi fütursuzca kendi alemine dalmış vakur bir adamdı.Ayakta değil oturarak söylüyordu.Sırtını peykenin havları sökülmüş halı minderine iyice yaslamış ,sağ dizini dikerek sazını kucak boşluğuna almıştı.Başı hafifçe kalbine doğru eğik,gözleri tümüyle kapalı , bedeniyle orada lakin ruhuyla çok uzaktaydı..."
"-UNUTAMAZSAN"
" Hep yağmurlu gibi geliyorsa sana hava,
Her gece boğazını dibinin dibi gibi hissediyorsan,
Koca şehrin merkezinde köy kokusu geliyorsa burnuna,
Gördüğünüz her bulutta cizdiğiniz anılar canlanıyorsa, ve her şiirin sonunu onunla bitirmek istiyorsan.
Artık şiir olmuştur sevdan,
Kafiyesi "elif"olan...