“Erdemi haz verdiği için kabul etmeyiz, aksine eğer onu kabul edersek, bize keyif de verir. En yüce iyi onu tercih eder ve zihnin buna eğilimi vardır.”
“Derin sevgi ve saygının doruk noktası, saygıya konu olanın önünde toprağa değecek kadar başını eğmektir. Bu durumda kişinin benliği ve şuuru bir nokta üzerinde en yüksek dereceye yoğunlaştırılmış olur…”