Kitabın başları çok eğlenceli..Ancak sonlara doğru açıkçası biraz sıkıcı olmaya başlıyor. Başlarını ben severek okudum . Ama sonralı sıkıcı olduğundan dolayı okumak istemedim . O yüzden arada başka kitaplara da kaydım. Ama bitirmeden bırakmak istemediğim için tekrar o sıkıcı yere geri döndüm:):) ve en sonunda kitabi bitirdim."SİMYACI"adlı kiitabi okumak istiyordum .Harry Potteri bitirdim ve simdi o kitaba başlayacagim. Sonuc olarak Harry Potterle ilgili sayfası fazla gelebilir ama ben yinede az şeyin içinde çok şey anlatılmış diyeyim .Okumanızı da isterim . Birçoğunuz bence benimle aynı düşünceler içerisinde olacaktır .
Bana göre okuduğum en etkileyici ve en güzel kitaplarımdan biriydi.Okurken çok duygulandım, hatta kendi kendime derin bir iç geçirdiğim zamanlar bile olmuştur. Zaten gerçek hayatı anlatan bir kitap.Christ adlı çocuğun aynızamanda yazarın doğduğundan beri beyin felci olup vücudunda sadece sol ayağını kullanması bence olağan üstü bir şey.Aynı zamanda utanca ve ümitsizliğe de neden olmakta bir durum. Hele hele tüm hayatını böyle geçirmesi, beni en çok duygulandıran olaylarda birtanesi. Bu durum bizim başımızda olsaydı hepimizin isyanlara boğulacağıni tahmin etmekteyim. Christ ise bizim gibi değil. İyileşmeye çalışan bir örnek.Hepimizin de böyle olması gerekmektedir bence.Christinin başına gelenler kitaba ayrı bir heyecan vermiş.Ben tam ayrıntıya girmicem. Nedeni ise sizin merak edip okumanız...
Kitap güzeldi.İçeriğinde de öğrenebileceğimiz çok şey var.Güzel ahlak,hadisler ve daha birçok konuyu belirtiyor.Çokta otoriter bi kitap.Yani okumanızı isterim:)
Kitap zaten bizim baya bi küçüklüğümzün kitabı küçükken de anne veya babalarımız okurlar. Ben beğendim.Hem güzel bi kitap hemde kapak fotoğrafıyla,ve içeriği ile dikkat çeken kitaplarım arasında.Ve kitabı okurken kendimi öyle bi kaptırmıştımki artık kendimi içinde zannettim
Aynanın İçindenLewis Carroll · Can Çocuk Yayınları · 20181,862 okunma
İyi bir kitaptı.Bu kitaba benzer birçok kitap daha okudum.Ancak bunun içeriği deiğrrlerinden daha farklı geldi.Kendi özgün cümlelerinden oluşmuş.Hikayeleride oldukça anlaşılabilirgüzel. biz insanların anlayabileceği şekilde yazılmış.Ben okurken zevk aldım.Orta seviyede bir kitaptır.