Ayşenur Araz

Ayşenur Araz
@Aysenurarazz
SEVIYORSAN SÖYLE BE .en nefret ettiğim kişilerdir. Sevipte söyleyemeyenler
Puan vermedi·314 syf.··
Beğendi
·
2017 34. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 24 Kasım 2017 20:08
Kitabın başları çok eğlenceli..Ancak sonlara doğru açıkçası biraz sıkıcı olmaya başlıyor. Başlarını ben severek okudum . Ama sonralı sıkıcı olduğundan dolayı okumak istemedim . O yüzden arada başka kitaplara da kaydım. Ama bitirmeden bırakmak istemediğim için tekrar o sıkıcı yere geri döndüm:):) ve en sonunda kitabi bitirdim."SİMYACI"adlı kiitabi okumak istiyordum .Harry Potteri bitirdim ve simdi o kitaba başlayacagim. Sonuc olarak Harry Potterle ilgili sayfası fazla gelebilir ama ben yinede az şeyin içinde çok şey anlatılmış diyeyim .Okumanızı da isterim . Birçoğunuz bence benimle aynı düşünceler içerisinde olacaktır .
Edebiyat
Harry Potter ve Sırlar OdasıJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 201949,1bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·189 syf.··
Beğendi
·
2017 33. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 19 Ekim 2017 00:00
Bana göre okuduğum en etkileyici ve en güzel kitaplarımdan biriydi.Okurken çok duygulandım, hatta kendi kendime derin bir iç geçirdiğim zamanlar bile olmuştur. Zaten gerçek hayatı anlatan bir kitap.Christ adlı çocuğun aynızamanda yazarın doğduğundan beri beyin felci olup vücudunda sadece sol ayağını kullanması bence olağan üstü bir şey.Aynı zamanda utanca ve ümitsizliğe de neden olmakta bir durum. Hele hele tüm hayatını böyle geçirmesi, beni en çok duygulandıran olaylarda birtanesi. Bu durum bizim başımızda olsaydı hepimizin isyanlara boğulacağıni tahmin etmekteyim. Christ ise bizim gibi değil. İyileşmeye çalışan bir örnek.Hepimizin de böyle olması gerekmektedir bence.Christinin başına gelenler kitaba ayrı bir heyecan vermiş.Ben tam ayrıntıya girmicem. Nedeni ise sizin merak edip okumanız...
Edebiyat
Sol AyağımChristy Brown · Nemesis Kitap · 201795bin okunma
10/10
·144 syf.··
2017 25. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2017 00:00
Kitap güzeldi.İçeriğinde de öğrenebileceğimiz çok şey var.Güzel ahlak,hadisler ve daha birçok konuyu belirtiyor.Çokta otoriter bi kitap.Yani okumanızı isterim:)
Din
Kalbimin Efendisi - Peygamberimizin Çocukluğu ve GençliğiSalih Suruç · Genç Timaş Yayınları · 2021570 okunma
Puan vermedi·149 syf.··
2017 21. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2017 08:18
Kitap zaten bizim baya bi küçüklüğümzün kitabı küçükken de anne veya babalarımız okurlar. Ben beğendim.Hem güzel bi kitap hemde kapak fotoğrafıyla,ve içeriği ile dikkat çeken kitaplarım arasında.Ve kitabı okurken kendimi öyle bi kaptırmıştımki artık kendimi içinde zannettim
Aynanın İçindenLewis Carroll · Can Çocuk Yayınları · 20181,862 okunma
Puan vermedi·114 syf.··
Beğendi
·
2017 19. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2017 07:16
İyi bir kitaptı.Bu kitaba benzer birçok kitap daha okudum.Ancak bunun içeriği deiğrrlerinden daha farklı geldi.Kendi özgün cümlelerinden oluşmuş.Hikayeleride oldukça anlaşılabilirgüzel. biz insanların anlayabileceği şekilde yazılmış.Ben okurken zevk aldım.Orta seviyede bir kitaptır.
Mesneviden HikayelerSinan Yağmur · Karatay Akademi · 2013487 okunma