John Fante ...
Okuduğum en iyi kitap ve diline hayran olduğum bir yazar . Yazar öyle bir dil kullanıyor ki bu adam beni mi yazmış diyorsunuz , yada kitap bitince ben arturo bandiniyim derken buluyorsunuz kendinizi , bukowskinin kullandığı dili yalın ve saf bir biçimde duyguları olayı ve olguları nasıl anlattığını ancak fanteyi okudunuz zaman anlarsınız . Fanteyi okuyan biri bukowskinin neden fanteyi tanrılaştırdığını anlayacaktır sanırım .mutlaka okumanızı tavsiye edeceğim ve her okuduğunuzda yeniden kendinizi bulacağınız insana dair tüm yenilgileri ve umudu hissedeceğiniz kült bir eserdir gözümde .
Okumanızı tavsiye eder iyi okumalar dilerim .