Kendimize sormamız gereken soru belkide şudur :iyi güzel ve doğru olanı yaşayıp sadece dile döktüğümüz için mi kötü yanlış ve çirkin olana bunca mubtela olduk,yoksa kötü yanlış ve çirkin olanı bukadar kolay konusabildigimiz için mi iyi , güzel ve doğru olanı yaşamaktan bu kadar uzağız?