“Biliyor musun fayolle...”
“Neyi yavrum?”
“Başka bir hayatta düğme olarak doğmak istiyorum. Ne düğmesi olursa. Külot düğmesi bile. İnsan olmaktan ve bir zavallı gibi acı çekmekten iyidir.”
Bir hata yaparsan ondan ders alırsın. Hiç hata yapmazsan, hiçbir şey öğrenemezsin. Sözde mükemmel liderlerimiz hiç hata yapmadılar. Doğruyu yanlışı nasıl öğrendiler peki, kendilerini nasıl tanıdılar? Hangi koşullarda rahat davrandıklarını, nelerin karakterlerine uymadığını nasıl öğrendiler? “Ne kadar çok hata yaparsan, o kadar çok öğrenirsin..”