Gövercin Aysu

Gövercin Aysu
@Aysug
Anlatacak bir şey mi yaşadık sanki ?
İşin en acısı,en sonunda hayal alemi de o çok güvendiğimiz, bitimsiz sandığımız alem yavaş yavaş yorgun düşmeye , eski canlılığını yitirmeye başlıyor.
Akvaryum·Kitabı okudu
Reklam
Öldüresiye monoton;gölgelerin,hayallerin,uydurma düşüncelerin esiri bir hayat.Yüreği çekilmez işkencelerle dolduran,hep kara bulutlarla kaplı,güneşten yoksun bir hayat!Oysa bu zavallı Petersburglunun da herkes gibi güneşe ihtiyacı var;güneşsiz görülmüş rüyaların bile hiçbir değeri yok!
Sayfa 35 - Akvaryum·Kitabı okudu

Gövercin Aysu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
2019 2. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
Hepimiz alınyazımıza dargınız,yaşamdan bıkıp bezmişiz...
Akvaryum yayınevi·Kitabı okudu
Eskiden korkardım vedalardan. Bu yüzden veda edememiştim sana. Artık korkmuyorum. Sana vedam başkasına başlangıcım oluyor çünkü. Zaten çocukluğumdan beri neye inansam hep o oluyor. Kendime söz verdim: Bundan sonra hep güzel şeylere inanacağım.
Sayfa 160 - İnkılap kitabevi·Kitabı okudu