Bir kitabın sonuna daha geldik
roman olsa da insan'a olan yaklaşımını gözlemlemeleri gerçekten çok bilgilendirici geldi.
Şöyleki kitap ağır bir narsizim taşıyan kenan dan bahsetmektedir hayatını kadınlara adamış bir kral ve kral bile olsa hatanın, yanlışın bedelini ödeyeceği gerçeği gözler önüne seriyor.
Sonlara doğru gerçekten çok üzüldüm kenana
Ama, gerçekten kaçarken belki daha trajik sonumuzu hazırlıyor olabiliriz.
İstemesekte gerçekleri görmemiz dileğiyle...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖