"Bağımlı olduğumuz ve iyi şeyler olarak gördüğümüz birçok şeyden vazgeçmeliyiz. Aksi takdirde kendini sürekli test ediyor olması gereken cesaretimiz yok olacaktır. Kalabalıklar tarafından en çok arzulanan şeyleri küçük gördükçe parlaklığı artan ruhun mükemmelliği yok olacaktır."
İnsan başkalarına yardım ettiği, başkalarını sevdiği kadar yükselir. Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir. Hatta mukabele edilmesini bile beklemeden sadece sevmek.
"Evrenin ne olduğundan bihaber olan bir kişi, kendisinin
nerede olduğunu bilemez. Hayattaki amacının ne olduğundan bihaber olan bir kişi, kim olduğunu ya da evrenin ne
olduğunu bilemez. Bunların hepsinden bihaber olan bir kişi,
bunların varoluş nedenini de bilemez. Bu durumda nerede
olduklarından ve kim olduklarından bihaber insanlardan
gelecek övgüyü bekleyen ya da bundan kaçınan insanlar
ne yapmalı?