Aşkın beyindeki kimyasallar olduğunu öğrenmek,hepimizin aynı hormonlar sebebiyle aynı hisleri ufak tefek yoğunluk farklarıyla yaşamış olmamız gerçeği her ne kadar kulağa romantik gelmesede ortak duyguları yaşamış olmanın insanları birleştiren bir gücü olduğunu anladım.Kitabın en ilgimi çeken kısmı buydu.Aslında hepimiz hemen hemen aynı duyguları yaşıyoruz sadece edebiyatçılar daha iyi ifade ediyor hepsi bu.
İki insan bir kez olsun aynı şeyleri hissetmeyi başarabilse,ondan sonra birbirlerini her zaman anlayabilirler.İsterse biri buzul çağında,öteki elektrik çağında yaşıyor olsun.