Azra

Azra

, şu anda okuyor
%62 (80/128 syf.)
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,3bin okunma
Reklam
İnsan Sevmeli
Bazen bir insanı, yahut da bir ağacı ya da kanadı kırık bir kuşu... Zaten sevmese insan, insan mı olur? Cahit Zarifoğlu
Aşk
Benim için önemli olan idrak edebileceğim her şeyin farkında olarak elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret edip etmediğimdir. Bunu yapabildim mi ? Önemli olan bu.
Sayfa 63·Kitabı okuyor
Alıntı
Günümüzde aşk;
Birbirini sahiplenme çabasıydı günümüzde aşk. Sevmek, sevilmek neydi bilinmezdi. Bedenlere aşık olurdu tecrübeli hırsızlar. Her eve bir kez girer, acımadan çalardı duguları, güveni, inançları.. Geriye sevemeyen kalpler, inanmayan gözler ve âşka kin tutmuş düşünceler bırakırlardı. Bir de saf âşıklar vardı. Bilmezlerdi neden âşık olduğunu. Ruhları severdi saf âşıklar. Uzaktan severdi. Kimseye söyleyemezdi âşkını. Sahiplik yoktu âşkta. Tamamlandırdı âşıklar. Cümlelerle, gözlerle, duygularla tamamlanırdı...
Şiir
Anlaşıldı..Senin bana geleceğin yok...
Ben yine, sana gidiyorum bu gece Kaç gece ötemdesin ki, Yürüdüğüm bu ıslak kaldırımlar bitmek bilmiyor.. Sokağının sıcaklığında unutuyorum üşümeleri mi, Sana yürüdüğüm şehirler bitmek bilmiyor.. Yüreğim yoruluyor, umudum yoruluyor, Ama bu yürek, senden vazgeçmiyor Biliyor musun.. Kimi zaman, üşümüş penceremden geliyorum sana Bütün sahipsiz yıldızları, sahipleniyorum ikimizin adına Masamda sensiz demlenen çay, sönmek bilmeyen sigaram.. Seni yudumluyor, seni içiyorum, uzaklarda olsan da.. Geceme yıldız sen, çayıma şeker sen, dudağıma tütün sen Bazen, üşüyen nefesimi ısıtıyorum, ruhumun sana soyunmasıyla Teninden usulca akıyor, nefesim, ellerim, yüreğim Titreyen ellerimle yazıp, üşüyen nefesimle okuyorum bedenini Mum misali, sende yanıp, sende sönüyorum gecenin koyunda Mahşerime günah sen, yüreğime cennet sen Adını sahipsiz yıldızlarla yazdım, karanlık gecelerime Ömrümün de, gecelerimin de adı sen.
Aşk
Reklam