Yeri geldi sinirlendim, yeri geldi mutlu oldum ama kitabı okurken kahramanın aşkını gerçekten iliklerime kadar hissettim. Hem İstanbul hem de kahramanların derinliğine çok güzel inilmiş. Kitabı daha önce okumadığım için de kendime kızdım. İlk İstanbul seyahatimde de müzeyi gezmek için sabırsızlanıyorum.