Yine Ahmet Ümit...Seviyorum bu yazarın kitaplarını...Sonunda tahminimde yanıldım ama olsun çok akıcıydı, heyecanlıydı...Heyecanla yeni kitabını bekliyorum...
Ara vermek zorunda kaldığım ve sonunda ancak bitirebildiğim bir kitap...Çokta beğendiğimi söyleyemeyeceğim...Yarıda bırakmak istemedim bu defa kitabı...