Çok sağlam bir dili var yazarın,merak uyandıran bir kitap...Yazarın anlatımı çok akıcı ve kahramanla birlikte olayı yaşıyor gibisiniz...Stefan Zweig okumaya devam....
Büyük bir heyecanla okumaya başladım ama çokta abartılacak bir kitap değil. Ama okumaya değer...Stefan Zweig ilk okuduğum kitabı...Devamı da gelecek tabikiii
Bu kadar güzel ve akıcı bir kitap, bu kadar ince olmamalıydı...Büyük bir zevkle okudum,neticede Yaşar Kemal...Tek solukta bir sonraki sayfada ne olacağını merak ederek okudum