12 kitap bu tarz bir kurgu için çok uzundu. Son kitaba kadar yorum yapmak istemedim. Seri boyunca çokca tekrarlar mevcuttu. Karakter diyalogları bazen bunaltıcı derecede ergendi. Hitap ettiği bir yaş aralığı var. Yanlış bir yaşta okudum sanırım :) Son kitap nabzın yükseldiği, duygu geçişlerinin çok olduğu ve çok önce yazılıp bitirilmesi gerektiğini düşündüğüm, serinin diğer kitaplarına göre içlerindeki en favori kitabım diyebilirim.