BÜŞRA USTA

BÜŞRA USTA
@BUSRAUSTA
"Niçin hep acı şeyler yazayım? Dostlar, yufka yürekli dostlar bundan hoşlanmıyorlar."
Reklam
İnsanın içinde bir yerlerde hep çocuksu bir yanı vardır.
Kitap siparişi vermek = Günümün mutlu geçmesi 😄
Hem konuşmaya ne gerek vardı? İnsan her şeyi anlatamaz zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez..
Reklam