BÜŞRA USTA

BÜŞRA USTA
@BUSRAUSTA
Reklam
Hem konuşmaya ne gerek vardı? İnsan her şeyi anlatamaz zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez..
Bir hal serilmiş gibi üzerime. Özlüyorum desem hafif kalacak, hüzünlüyüm desem tam anlaşılmayacak, ben de "Allah" demeyi tercih ediyorum.
İnsanlar neden birbirinin yüzüne gülüp arkasından konuşur? Neden bu ikiyüzlülük ?
"Her şey yitiriyor değerini zamanla.. "
Reklam