Ah, bu boşluk! Göğsümün içinde hissettiğim bu korkunç boşluk! ‘Onu bir kez, yalnızca bir kez kalbime bastırabilsem bütün bu boşluk dolardı.’ diye düşünüyorum çoğu zaman.
Dünya tüm bu saçmalıklarla dönüp duruyor ve insanlar sırf başkalarının fikirlerine olan saygılarından, kendi dileklerini ve isteklerini düşünmeden, paranın, onurun ve diğer gösterişlerin peşinden koşuyorlar. Bu tam bir ahmaklık!
Belki kimi kimsesi, belki anası babası, belki kardeşleri, belki bir sevdiği yoktu. Dünyanın ortasında tek başına kalmış bir hali vardı. Yalnız, yapayalnız.