Dünyanın o karanlık yüzüyle, hayatın anlam veremediğimiz kötü gerçeklikleriyle çok erken yaşta tanışmış (5 yaşında) ve kendince dünyayı kurtarmaya uğraşan, kafası çok iyi çalışan bir çocuğun hikayesidir. Kitap, okuyucuya farklı duyguları, heyecanları sıkça yaşatır ve bu yüzden de okuyucuyu daima dinç tutan yapıdadır. Okudukça, içerisinde biraz polisiye, sıkça mizah bazen de hüzün barındıran anlarla karşılaşırsınız. Benim kitabı okuduktan sonra yaşadığım en büyük burukluk ise, yazarı bu kadar geç keşfetmiş olmamdı..