Bak ne diyor Allah yolunda savaşmak isteyene Peygamber (s.a.v) "Annenin izni var mı? Yoksa dön. Ona yapacağın hızmet cihada denktir." Ve ne diyor arınmak isteyene günahlarından "Annene iyilik et."
Biz... Bir aradayken çok aptaldık. Ve bu, bize iyi geliyordu. Ne yaşarsak yaşayalım, kalbimizde hangi kadın ya da erkek olursa olsun, başımız hangi kayanın altına sıkışırsa sıkışsın değişmeyecek tek bir şey olacaktı:
Biz.
Aptal biz.
Ve aptal bizin dostluğu.