Abdest namazın kapısı değil midir?
Hakka varan kişi içini ve dışını temizlemiş olmalı değil midir?
İşte abdest bizi temizler.
İçimizi, dışımızı nur ile doldurur.
Ellerimizi yıkarken, bu ellerle ne günahlar işlediğimizi biliriz.
İşte onlar parmaklarımızın arasından kayıp giden sulara karşır ve temizlenir.