Barbaros yılan

Barbaros yılan
@Barbaros_yilan
Herşeyin bir çaresi var. Bu ölümün çaresi yok. Herşeyin çaresi var, bu aşkın sonu yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi bilmem ne vesile ile söylediğin cümleyi hatırladım: “Ben insanları kendi anlatmalarıyla tanımam,” demiştin. Belki hakkın var.
Dünyada, iyilik ve dostluk da yoksa yaşamaya değmez.
İnsan başkalarına yardım ettiği, başkalarını sevdiği kadar yükselir.
“Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir.”