Bir başkasını aşağılayan insan önce kendisini aşağılamıyor mu ?Bunun kimse farkında değil mi ? Ağacı, kuşu,akarsuyu,börtü böceği,yerdeki karıncayı,en alçak insanı kutsayan,yücelten,güzelleştiren insan güzelleşir, öyle degil mi ? Neden insanlar azıcık akıllı,azıcık daha güçlü değiller.