Insanoğlunun yaradılışının gereğidir;insan kendi mutluluğundan yalnız kendinin haberdar olmasıyla kanaat etmez,herkeside haberdar etmek ister.Hatta bir insan esasında mutlu değilse bile,etrafa kendi mutluluğunu inandırmak için hilekârlığa ve yalanciliğa bile düşer.
Bir başkasını aşağılayan insan önce kendisini aşağılamıyor mu ?Bunun kimse farkında değil mi ? Ağacı, kuşu,akarsuyu,börtü böceği,yerdeki karıncayı,en alçak insanı kutsayan,yücelten,güzelleştiren insan güzelleşir, öyle degil mi ? Neden insanlar azıcık akıllı,azıcık daha güçlü değiller.