°ᴅᴀʀᴋғᴇᴇʟɪɴɢs°

°ᴅᴀʀᴋғᴇᴇʟɪɴɢs°
@Batuhan_oztrk
Ve unutma sevgilim, yollar gelmen içinde vardı..." #55981636
Zaman geçmedi, geçirdi...
Ölüler de sanıyo ki, diriler yaşıyo...
I'm no sweet dream, but I'm a hell of e night...
And the stars blinked as they watched her carefully, jealous of her shine..., 16 Eylül
618 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Kimse görmese de zincirlerimiz var; bize özgür dense de köleyiz..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şeyi çok fazla ciddiye alıyorsunuz, Bu yüzden de çok mutsuz oluyorsunuz..."
Zahmet etmeyin, size güvendiğimiz için sizin yerinize biz utanıyoruz..."
Ve Küçük Prens ekledi: "Ama gözler kör. Yüreğiyle bakmalı insan..."