°ᴅᴀʀᴋғᴇᴇʟɪɴɢs°

°ᴅᴀʀᴋғᴇᴇʟɪɴɢs°
@Batuhan_oztrk
Ve unutma sevgilim, yollar gelmen içinde vardı..." #55981636
Zaman geçmedi, geçirdi...
Ölüler de sanıyo ki, diriler yaşıyo...
I'm no sweet dream, but I'm a hell of e night...
And the stars blinked as they watched her carefully, jealous of her shine..., 16 Eylül
618 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Kimse görmese de zincirlerimiz var; bize özgür dense de köleyiz..."
Reklam
Her şeyi çok fazla ciddiye alıyorsunuz, Bu yüzden de çok mutsuz oluyorsunuz..."
Zahmet etmeyin, size güvendiğimiz için sizin yerinize biz utanıyoruz..."
Ve Küçük Prens ekledi: "Ama gözler kör. Yüreğiyle bakmalı insan..."
Reklam