Sahip olduğumuz zaman dilimi az değildir, ama çoğunu boş yere harcıyoruz. Yaşam yeterince uzundur ve en önemli meselelerin halledilmesi için fazla fazla verilmiştir, tabii eğer tamamı iyi kullanıldıysa; ama israf ve ihmal yüzünden boşa akıp gittiği, hiçbir iyi iş için harcanmadığı zaman, nihayetinde kaçınılmaz sonun baskısıyla, biz geçip gitmekte olduğunun farkına bile varmadan, geçip gitmiş olduğunu anlarız