Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
Neden burdasın?
Yoksa
Sende insanlardan kaçanlardan mısın?
Yoksa
Sende kaderin rüzgarına boyun eğmeyip kendi yolunu çizenlerden misin?
Baştan başlayayım
Kendin için mi varsın
Yoksa
Azade bir bedenin soluğundan uzak
başkaları için mi?
Bazen…
hayallere sıkıştırılmış konuşmalar olurdu,
bir yanda ben,
öte yanda
yine ben
kimseyi incitmeyen,
kimseyi kandırmayan
bir sohbet
kendimle
bir başıma.
Yoksa
Bu zindan gece nasıl biterdi.
Çığlıklarım içimde boğulmuşken
Resul Köstekçi