Ne kadar boş yaşıyoruz bu âlemi, ne kadar boş.
Boşvermişliğimizle fire verdiğimiz zamanlarla dolu bi geçmişimiz vardı.
Bir gonca gül ne kadar çaresiz kalıyordu, akıp giden bir nehir gibi zamana karşı.
Ruhumuza isabet eden darbeler zamanın çekilmezi değildi.
Çaresizlikteki asıl sorun, birbirini tekrarlayan sınırlarımızdı.
Daha iyi olabilirdi aslında,
huzursuz kalmış dallarımız hayat ipliklerine takılmış olmasıydı...