Öncelikle okuyacaklara yanında peçete bulundurmasını tavsiye ediyorum. :)
Beyin felci ile dünyaya gelen Melody'nin öyküsü, bize bambaşka bir pencereden dünyaya bakma imkanı sunuyor.
Yer yer esprileri, yer yer üstün aklı ve olaylara bakışı ile kendini o kadar sevdiriyor ki ailenizden biri gibi oluyor.
Gözyaşlarıma hakim olamadım, hikaye çok gerçek ve sürükleyici.
Betimlemeler beni benden aldı, olayın içindeydim bazen bir tekerlekli sandalye idim, bazen bir yastık.
Bazı cümleler beni fazlasıyla düşündürdü ve üzdü.
Bana yeni bir bakış açısı sunduğu için yazara ve çevirmene ayrıca teşekkür ediyorum. Devam kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.
Yokken daha güzel değil mi her şey? Uzaktan bakınca daha sevilesi değil mi? Şehir de, doğa da. Galiba insan aklı dayak istiyor. Başka bir şey değil. Şöyle temiz bir dayak.