Birine aşık olmak, gözü bağlı olarak bir uçurumun kıyısında yürümek demektir. Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsiniz. Sonu ölüm de olabilir, cinayet de, intihar da.
Livaneli'nin ilk okuduğum kitabıydı. İlk başlarda biraz sıksada ilerleyen bölümlerde kitap baya sürükleyici bi hal aldı. Merak dolu ilerleyişi ve hiç ummadığım bir sonla bitmesi beni etkileyen kısmı oldu. Okunması gereken bir kitap bence.
Sen hayırla bekle, gelecek olan Allah'ın iznini sırtlanıp gelecektir elbet.
Sen doğru durakta bekle, inecek olan Allah'ın emriyle gelecektir elbet.
Yeter ki hazer et, dikkatle bas, bir heveste batıp da kaybolma. Gelen Allah'ın yolunun hayrını getirecektir elbet.
Sonrası mı?
Sonrası "Kün Fe Yekün"...
Sonrası, Allah ne isterse o olur elbet.