Nöğ

Gidenlere hep öyle gelir; bir şey unutmuşlar gibi. Oysa zaten bir şey unutmak için gider insan. Giderken bir şey unutmak sorun değil;insan çok daha büyük bir şeyi unutmak için gider. Geride kalanların ne anlamı olabilir ki ?
Sayfa 198·Kitabı okudu
Reklam
Derin bir kuyuya düşmemek için bir kadına tutundum ama asıl kuyu oradaymış bilememiştim. O an düşseydim sadece ölecektim. Şimdi hala düşüyorum.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Bazıları yazmak iyi gelir derler, bir çeşit zehir akıtma gibi ama bana kalırsa insan yazarak kendini iyi hissedemez. Bilakis insandaki huzursuzluğun sürekli hale gelmesinin nedeni de yazmak.
Sayfa 40·Kitabı okudu

Nöğ

, bir kitap okudu
8/10
·552 syf.·
Beğendi
·
2019 20. kitabı
Şule Yüksel Şenler
7.2/10 · 18,3bin okunma
Annem, evimizin duvarında asılı bir Kuran-ı Kerim gibiydi ve ordan inince duvar buz gibi soğuk oldu.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam