Hem anlatsana bana:
Nasıl oluyor da çıldırmıyoruz
Öleceğimizi bildiğimiz hâlde?
Yoksa, ben ölmem gibi mi geliyor insana.
Dayım söylüyor:
Cephede herkes böyle düşünürmüş,
Doğru mu?
Yoksa ölmeye de mi alışıyoruz
İhtiyarlamaya alıştığımız gibi
Bence bunun sebebi şu:
Herbirimizdeki kısalığa rağmen
Yaşamak daha kuvvetli ölümden...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!