Kitabın konusu ve başlangıcında pek çok kriminal sürecin yaşanacağı beklentisi iyi; ancak bazı noktalarda gerilim düşerek, detaylar içerisinde kaybolmak durumunda kalıyor okur. Buna rağmen sonunu getirmek zor değil. Onun dışında baş kahramanımız Sarah, oldukça beğenilen, sevilen bir karakter; bana kendisi çok az betimlenmiş gibi geldi ve tabi sonlara doğru fazlasıyla iyimser gibi; ölümle arasında olan ince bir çizgiden kurtuluyor, hayatının aşkını bularak, eski hayatına dair tüm sorularının cevaplarını alarak bir bölümü kapatıyor. Okunmasını zor kılan en önemli unsur ne yazık ki imladan çok yazım ve basım hatalarının olması.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kızmayın bayan ölüm, olur böyle şeyler, biz insanoğulları hayal kırıklıkları, yılgınlıklar, başarısızlıklar konusunda tecrübeliyizdir ve böylesi olaylar karşısında bile ümitsizliğe kapılmayız, eski günleri hatırlayın, birçoklarımızı gençliğimizin baharında acımadan öldürdünüz...
Herkesin yaşamında kendini zayıf hissettiği anlar olmuştur, böylesi bir durumla bugün itibarıyla karşı karşıya değilsek eğer, bir gün karşı karşıya kalacağımızdan emin olabiliriz.
Zavallıcık, ne yazık ki yaptığı yanlışı düzeltecek zamanı olmayacak, hiç kimsenin yeterli zamanı olmaz zaten, tam isteklerine ulaşacak gibi olurlar ama başaramazlar.