Mühendis ama azıcık edebiyatı, biraz da dil öğrenmeyi seviyor. Yeniden doğsa Fransız Dili ve Edebiyatı okurdu ama şimdilik mühendis olmak ile yetiniyor. :)
*spoiler*
Kitap iki kısımdan oluşuyor. Birinci kısım kitabın ismi olan, ikincisi de Yakıcı Sır hikayesi. İkinci bölümü kitap olarak okuduğum için yorumu burda yapmıyorum. Alacakaranlıkta Bir Öykü öyküsünde yazarımız bir genç erkeğin yaşadığı ilk aşk deneyimini anlatmış. Aşkını görmeden alacakaranlıkta sevdiği için; başarısızlıkla sonuçlanan bir deneyim olmuş. Yeterince kısa, kattığı değer olarak düşük bir öykü olmuş. Tabi bunu Zweig'in tüm eserlerine göre bir sıralama yaparak söylüyorum. Yakıcı Sır yeterince iyi olduğu için; kitabı toparlar diyebilirim. İyi okumalar.