O kadar iyiydi ki sıkılacak kadar iyiydi, ne zaman davayı duysam sinirlenir ve hala o çaresizliği hissederim. Detay olarak hatırlamasam da hatırladığım tek his, suçum ne benim! diye bağırmaktı. Kafka bu romanında okurlarını çıldırtmayı başarmıştı
Bu kitap için Cemil Meriç’in disiplini bu kitaptan öğrendim sözünü okuyunca geç kaldığımı anlamıştım, fakat yine de geç değildi, başladığım fakat yarım bıraktığım bir kitap.. yine de muazzam tavsiyeler var genç nesile..