Bediha Coskun

Fark etmek acıydı ama gerekliydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Mümkün mü? Ne mümkün geri dönmek Düşmüşse gönüller bu hayale.”
Sevgisini kalbinde taşıdığı sürece herkes ona kavuşmuş demektir bana göre.
Memleketin ancak okuyup yazmakla kurtulacağına inananlardanım. Bu, benim mektep sıralarından beri en sarsılmaz bir "kanaatim"dir. Hatta bir aralık Darülmuallim'e girerek hoca olmayı bile düşünmüştüm.