Gördüğüm kadarıyla bayağı methedilmiş.okuduğum tek kitabı tarzını bildiğim bi yazar değil ama araştırdığım kadarıyla son yazdığı kitaplardan biri olmasına rağmen ne bilim romanın dilinde acemilik havası uyandırıyordu bazı diyaloglar eksik kalmış gibi konu iyi anlatılan hikayelerde iyi ama diyalogları konuyu toparlama tam sağlanamamış gibiydi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gördüğüm kadarıyla bayağı methedilmiş.okuduğum tek kitabı tarzını bildiğim bi yazar değil ama araştırdığım kadarıyla son yazdığı kitaplardan biri olmasına rağmen ne bilim romanın dilinde acemilik havası uyandırıyordu bazı diyaloglar eksik kalmış gibi konu iyi anlatılan hikayelerde iyi ama diyalogları konuyu toparlama tam sağlanamamış gibiydi