H

H
@Begonymm
"Ruhu hep bir adım önde, adımları hep kendi yolunda."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mantığın bittiği yerde kaos kaçınılmazdır.

H

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Ümit
8.3/10 · 24,7bin okunma
"Bir kitaba kaldığı yerden devam etmek, kaldığın yerin değerini bilmektir. Sayfalarım artık daha anlamlı. 🍃
Hangi ilden, nerenin yolundan ahretlik? - Doğudan gelip batıya gider, karayelden tozar Kıble’ye eser, kendince kendini kınayıp gezer bir canım. Ya siz ahiler , sizler nereye böyle?
Sayfa 206