Şimdi bir soru sorayım:
Beynimizin mükemmel olduğunu düşünüyor musunuz?
Ya da şöyle diyeyim. Hani derler ya, aslında beynimiz mükemmel ama biz onun sadece bilmem kaçını kullanıyoruz. Hepsini kullansak ohooo, kendimizi durduğumuz yerde ışınlanmayı bile başarırız.
Siz de boyle mi düşünüyorsunuz?
"O gece uyuyamadım. Zihmimdeki düşüncelerin yarışmasına engel olamadım. Her açıdan olaya yaklaştım. Yaşamımda nelerin olduğunu anlamaya çalıştım. Dağlarda uluyan kurtları, alt kattaki hayvanlardan gelen hışırtıları duyabiliyor, ay ışığında tavandaki kertenkeleleri görebiliyordum. Saat ağır ağır ilerliyordu..."