📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kitap. Nasıl diyeyim... İçinde yaşadığımız ev gibi olmalı, vatan gibi olmalı, ona alışmalıyız, bağlanmalıyız, köşesini bucağını gayet iyi tanımalıyız, her noktasına hatıralarımız karışmalı."
Maalesef sevemedim kitabı. Yazarın kurduğu bağlantılar, kitabın sonu çok zorlama geldi. Yıllar öncesi yaşananların, ağzımızdan çıkan sözlerin etkilediği hayatların hazin sonu bir duygu uyandıramadı bende. Yazardan okuduğum "Biricik Hikaye" adlı kitabı çok daha sevmiştim. Yazarı okumaya devam edeceğim..