📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İskandinav Edebiyatı'nın o sakin, dupduru anlatımının içinde savruluyorsunuz oradan oraya. Konu hassas, konu derin yara, konu çok zor.. Tek eleştirim bir tık fazla uzun tutulması, uzatılması konunun. Son sayfalarda aynı yerin çevresinde fazla dönülüyor..
Yüzümde bir gülümseme ile kapattım kitabın kapağını. Tatlı mı tatlı bir kitap okudum Türk filmi tadında. Ahmet Mithat Efendi'nin üslubunu, okurla konuşur gibi yazışını çok beğendim. Hem Türk Edebiyatı klasiklerimizi tanıma,okuma hem de kalın ve yoğun anlatımlı kitaplar arasında alınacak bir nefes.. Herkese tavsiye ediyorum..