Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ile ilgili bir afiş gördüm. Ürperdim diyebilirim.
Tarihteki başarılı erkekler sayılmış sayılmış... Sonra da denmiş ki, "İşte bu isimleri emziren kadınlar, size teşekkür borçluyuz, kadınlar gününüz kutlu olsun!"
Nutkum tutuldu, kaldım öylece. Bir kadının hayattaki tek başarısı, başarılı bir erkek yetiştirmek olabilir mi? Net şuursuzluk artık gerçekten. Kadınları annelikten ibaret görmekten insanları vazgeçirmek için ne yapılması gerekiyor gerçekten anlamıyorum.