Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En büyük bencilliğimiz de çocuk yapmak değil mi? Yaşamın ne olduğunu bile bilmeyen bir canlıyı zorunlu olarak dünyaya getiriyorsun.Mutlu olacağının garantisini verebiliyor muyuz? Ya da hastalıksız,dertsiz, uzun bir ömür sürmesini sağlayabiliyor muyuz? Yoo, ama sonuçları düşünmeden çocuk yapmaya devam ediyoruz.Ya da bir çocuğum olsa diye hayal kurmayı sürdürüyoruz.
Cocukken hicbir olayin farkinda olmuyoruz.Belki de bu yuzden yani kotu olanlari kavrayamadigimiz icin cocuklugumuzu guzel bir donem olarak hatirliyoruz.Cocuklugumuza ozlem duyuyoruz.Bence insan ancak bir cocugu oldugu zaman,farkina varmadan gecirdigi cocuklugunu yeniden yasama sansini elde edebilir:Ya da en azından o donem hakkında daha gercekci fikirlere sahip olabilir