Behiye çelik

Behiye çelik
@Behiye23
Herkes birşeyler biriktirir.. kimi cebinde...kimi yüreğinde...kimi dilinde...
Ankara
Elazig, 15 Temmuz
29 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Ama nasıl yaşıyorlar yarabbim. Sevmeden, sevilmeden nasıl yaşanıyor?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bozgunculuk çıkaranlar kalplerini teselli sabunu ile yıkayıp paklasalar acaba gönlün eteğinde hiç pişmanlık kiri mi kalır ?!..
Sayfa 90·Kitabı okudu
Kalp... Çoktan öğrendik ki beden ile can orada karışıyor, Allah ile kul orada buluşuyor, seven ile sevilen orada kavuşuyordu.
Sayfa 25·Kitabı okudu
"Kalbine baktır hocam !" "Kalbim bana ihanet etmez doktor!" "Ya ederse?"
Sayfa 13 - turkuvaz·Kitabı okudu

Behiye çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
232 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma