Seni görmediğim günler bir çakır diken büyüyor gözbebeklerimde
Bir çocuk ağlaması başlıyor,
Kulaklarımda uzun uzun
Ellerim bir yerlere yapışıyor
Kurtaramıyorum.
Ya ayaklarım, o benim zavallı ayaklarım
Öyle şaşkın, öyle kararsız öyle çaresiz ki!
Seni görmediğim günler
Karanlıktayım, katran gecelerdeyim
Cehennem misali bir yerdeyim
Bir demir nasıl paslanır
Bir elma nasıl çürürse
İşte öyleyim....