“ İnsan yaşamı çok küçük parçalara ayrılabilseydi ve bu küçük parçalar teker teker incelenip değerlendirilebilseydi benim yaşamımın parçaları onu mutlaka çok öfkelendirdi “
“ Nasıl biteceğini biliyoruz. Öleceksiniz. Sevdiğiniz herkes de ölecek. Sonra ısı ölümü gerçekleşecek. Evrendeki dönüşüm tamamen duracak, yıldızlar ölecek ve geriye sonsuz, cansız, dondurucu bir boşluktan başka hiçbir şey kalmayacak. İnsan yaşamı, bütün gürültüsü ve kibriyle sonsuzlukta anlamını yitirecek “